Sevgililer Gününde Ne Giyilir

13 Şub 2015

Sevgililer günü sizin için ne ifade ediyor ? Bu konuda ikiye ayrılanlar var. Bazıları bu günü gereksiz ve para tuzağı olarak görürken, bazıları özel ve özenle kutlanması gereken bir gün olarak görüyor. Eğer siz ikinci gruba aitseniz ve sevgililer gününde ne giyeceğiniz hakkında karasızlık yaşıyorsanız, benim size bir kaç tavsiyem var :)

sevgililer-günü-nasıl-hazırlanalım

Biliyorsunuz ki payet ister gündüz ister gece kombinlerinizde, rahatlıkla kullanılabileceğiniz bir parça. Payetli eteğinizin üzerine giyeceğiniz triko kazakla, gündüze uyarlan bir kombin yapabilirsiniz. Daha şık görünmek için üzerine şık bir bluz giyerek, gece yemeğe çıkacağınız ortama göre hazırlanabilirsiniz. Sade siyah pantolon üzerine giyeceğiniz payetli bir bluz da gerçekten çok hoş görünmenizi sağlar.

sevgililer-günü-kombin-önerileri

Hep derler ya dolabınızda mutlaka siyah bir elbise bulundurun diye. Ah ne kadar doğru bir tavsiye. Sevgililer gününde siyah düz bir elbiseniz varsa, aksesuar ve iddialı bir ayakkabı ile şık görünebilirsiniz.

sevgililer-günü-kombin-önerileri

Genel olarak sevgililer günü denilince aklımıza hep kırmızı renk ve havada uçuşan kalpler gelir. Kırmızı iddialı ve enerjisi yüksek bir renk olduğu için, bu özel günde özellikle gece bir yemeğe çıkacaksanız, tercihinizi kırmızıdan yana kullanabilirsiniz. Kırmızı elbise giyeceksiniz, aksesuar ve saçınız daha sade kullanmanızı tavsiye ederim.

sevgililer-gününde-ne-giysek

Deri bu sezon  altın çağını yaşadı. Gerçekten gündüz ve gece kombinlerinde rahat kullanımı ve seksi görüntüsü ile sevgililer gününde kombin tercihleriniz arasında olabilir. Kloş veya kalem etek ikisi de çok güzel bir tercih. Ama kalem etek daha şık duruyor .

sevgililer-günü-kıyafet-tavsiyeleri


16 yorum

  1. Kesinlikle kırmızı elbiseler diyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızının albenisi daha fazla sanırım :)

      Sil
  2. bana da çoook çok özel bir gün gibi gelmiyor ama yine de değişik bir kombin yapmaya çalışıyorum:P Salaş kazak ve pullu etek kombinlerini çok beğeniyorum bu aralar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tercih meselesi sanırım :)
      Ayrıca senin kombinlerine bayılıyorum seçimlerin çok güzel :)

      Sil
  3. Cok hos kombinler begenmissin güzellik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. Çok güzel tercihler olmuş, özellikle transparan detaylı elbiseyi çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler transparan elbise benim de beğendiklerim arasında :)

    YanıtlaSil
  6. Inspirational outfits..I like all of them ;)

    I'm your follower now, if you want to follow back :D
    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  7. Glider skirts are so gorgeous!

    Thanks for passing by my blog dear :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're welcome :)
      I am following you long time and I love your blog :)

      Sil
  8. Merhaba cnm bloğuma beklerim hem bloğumdaki 8 mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine katılmayı kaçırma son gün 28 şubat :) sevgilerle

    YanıtlaSil
  9. Seçimlerin hepsi süper saoluın

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın