Tek Kelimelik Mim

12 May 2014


Merhaba daha önce blog arkadaşlarımın tek kelimelik mimlerini okumuştum ve açıkçası özenmiştim bende yapmayı düşünüyordum ki değerli blog arkadaşım Kadife Kırmızı beni mimlemiş çok tatlısın  demek ki kalbimi okudun :) Öncelikle çok teşekkür ediyorum ve yazmaya başlıyorum...     

Telefonun?
Masamda 

Saçların?                                                                                                                                   Dalgalı 

Annen?
Bitaneciğim

Baban? 
Merhamet

En Sevdiğin Eşya?
Gece Lambam
Son Gece Gördüğün Rüya?
Film Gibi

İçinde Bulunduğun Oda?
Samimi

Korkun?
Birçok :)

10 Sene İçinde Nerede Olmak İstiyorsun?                                           
Hayallerim de

Sen Ne Değilsin?
Somurtkan

En Son Yaptığın Şey?
Kahve

Üzerinde Ne Var?
Jean tişört

Senin Hayatın?
İnişli çıkışlı

Moralin?
Şu sıralar kaotik

Şu an Ne Düşünüyorsun?

Diğer soruyu :)

Senin Bilgisayarın?
Acer

Bira?
Alkol kullanmam

Aşk?
Büyülü















6 yorum

  1. Canım beni mimledigin için çok teşekkür ederim. Şimdi cevapladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapladığın için ben teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Teşekkürler tatlim mimi bende yayinladim

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canım vakit ayırıp yaptığın için. Sevindim istediğin bir mim olmasına. :)

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın